czwartek, 19 grudnia 2013

Dobry Rodzic - Dobry Start w Fundacji Dzieci Niczyje - warsztaty

Z pewnością każda z Was słyszała coś o Fundacji Dzieci Niczyje. Jest to organizacja, która głównie zajmuje się problemem przemocy w rodzinie wobec dzieci.
Fundacja organizuje jednak wiele warsztatów skierowanych do każdego rodzica.
Osobiście byłam na dwóch warsztatach i wyszłam z nich bogatsza o wiele informacji dotyczących rozwoju mojego dziecka, jego zachowań i pomysłów na radzenie sobie z różnymi problemami. 
Mówię tu o "Mały terrorysta, czyli o dziecięcych atakach złości". Tam dowiedziałam się dlaczego tak naprawdę moje dziecko miewa niewytłumaczalne dla mnie ataki histerii i jak mam na nie reagować. 
Byliśmy też z mężem na  "Słowa dają moc, czyli o sztuce chwalenia. Uczą m.in. jak wypracowywać w dziecku poczcuie własnej wartości i pewność siebie, np powinniśmy mówić dziecku "możesz być z siebie dumny" a nie "mamusia i tatuś są z Ciebie dumni". Jest to oczywiście tylko jeden przykład z wielu cennych uwag i informacji, które stamtąd wynieśliśmy.
Na stronie Fundacji jest już rozpiska warsztatów na nadchodzący rok. Udział jest bezpłatny, należy się wcześniej zapisać.
Wszelkie informacje znajdziecie tutaj:
http://fdn.pl/spotkania-z-cyklu-wazne-tematy-dla-mamy-i-taty?cat1=772&cat2=663&cat3=911
http://fdn.pl/warsztaty-umiejetnosci-rodzicielskich?cat1=772&cat2=663&cat3=911
Polecam 'pobuszować' na ich stronie, można znaleźć również wiele ciekawych artykułów. Na głównej stronie www.fdn.pl można zapisać się na Newslettera (co miesiąc przysyłają informacje o własnych warsztatach oraz o wielu innych, które odbywają się w Warszawie).

Kontakt:
Fundacja Dzieci Niczyje

Praskie Centrum Dziecka i Rodziny im. Aliny Margolis-Edelman

ul. Walecznych 59
03-926 Warszawa
tel./fax: 22 616-16-69, 22 672-65-86
e-mail: walecznych@fdn.pl




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz